60´s är ett favoritställe

Hej hopp gummisnopp! Håller just nu på att installerar nya mobilen till datorn. Jag är supernöjd med den, verkligen! Så nu kan jag börja lägga ut bilder igen, så är det inte lika tråkigt att läsa min blogg längre. Kom nyss hem från grannen, jag o och syster min satt och kollade på film, det var chill faktiskt.

Idag var vi på 60´s, och gjorde världens roligaste kissie-parodi! Hahah, det är så jävla kul att driva med henne för hon tror att alla är avundsjuka på henne, det är tacksamt. Jag klagade i alla fall på min bulle, för den var stenhård :'( Imorn blir det chill hos en killkompis och sen får jag se vad som händer.


Jag är så cool med min hund

Jag låtsas vara nyttig

Min bulle var hård....

Jag älskar min bästis för hon är sååå snygg och stygg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0