Chill-time is over

Nu har jag och bästis bott tillsammans i nästan två veckor, och det börjar kännas helt normalt att vakna upp med henne varje morgon. Så det känns lite sorgligt att mina parents kommer hem ikväll, men men. We had a good run! Vi har chillat så sjukt mycket, och blivit riktiga pensionärer. Cykelturer med hundarna, tysta middagar och städning, haha! Men igår blev det flipp, vi spelade in en musikvideo på P's mobil, min absolut älsklinglåt *HOST*, POKERFACE! Hahaha, den blev så jävla dålig men vi fick oss en gott skratt ett bra tag vill jag lova, haha!

Det ska faktiskt bli lite skönt att dem kommer hem också, slippa hålla koll på allt hela tiden och blablabla. Ikväll ska jag träffa en killkompis, sover nog över där om jag inte orkar åka hem. Får se, min syster kommer hem idag och henne vill jag verkligen träffa så vi får se hur det blir! Nu ska jag lyssna på ABBA och börja göra mig i ordning, yeas! Men vi hörs senare, ha en bra lördag puss!


Diggar hennes mongo-flin och mina kinesögon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0