Det kommer blir en låååååååång dag

Jag sov inte särskilt bra i natt. Vaknade var tredje timme av att näsan antingen rann, eller var helt igentäppt. Jag hade glömt bort hur hemskt det är att vara förkyld. Jag förstår inte heller hur jag ska kunna jobba när jag måste snyta mig var 5:e minut.. Hur som helst, blir nog ingen utgång ikväll, om inte näsan blir bättre förstås. Får hoppas på det. Nu ska jag fixa håret och börja göra mig klar. Inge smink idag, kommer ändå snoras bort under dagen. Fräscht eller vad? Ha en bra dag, puss på er.


hett

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Saaaara! saknar dig pluttis sjukt länge sen nu:(

2009-08-31 @ 23:49:40
URL: http://rebeccamvg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0