Festivaler är ett stort NO-NO

Kom på en sak som jag har tänkt på. Festivaler, har bara ett ord - USCH! Helt ärligt, jag förstår inte varför man vill åka på festival. Visst det är musik och fest och hej och hå, men fy. Man måste bo i tält  bland flera tusen andra och leva i smuts. Ölburkar, piss och skit överallt. Nej, det är något jag aldrig i hela mitt liv skulle göra och det skulle aldrig falla mig in att åka på nån festival. Jag kan för det första inte bo i tält, och jag kan verkligen inte leva bland tusentals fulla ungdomar under flera dagar. Nej nej, never never never. Ingen som tvingat mig att åka på festival, det är bara något jag ville avreagera mig om. Jag har kompisar som åker på festivaler, och dem har skitroligt. Det är säkert jätteskoj om man uppskattar allt som hör till själva festivalen. Ja, typ holken och sånt. Men det är inte min påse chips, så att säga.



Ser inge vidare hemtrevligt ut det där inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0