FREDAGSMYS

Hejsan svejsan alla glada. Idag mår jag suddär, inträffade lite tråkigheter i natt så jag känner mig inte på topp. Har varken pengar eller lust för utgång så jag kör en myskväll idag. Kan behöver efter resan också, haha. Sitter hemma hos en kompis ikväll och vi ska snart se på film, den heter Fired up och är en komedi, precis vad jag gillar. Ganska porrig och vulgär också - ännu bättre alltså!

Idag sket jag i skolan, orkade verkligen inte. Hade inte sovit så mycket så behövde sova ut ordentligt. Efter det åkte jag till stan och träffade syrran som är hemma över helgen. Vi gick på bio och såg Sommaren med Göran, som faktiskt var under mina förväntningar. Ingen höjdare med andra ord. Men men, nu ska jag glutta vidare på tv så hörs vi senare kanske. Ha en bra kväll, puss!


Jag och bästis i Grekland

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0