FRILLE SNART

Hej! Mår mycket bättre idag, tack och lov. Näsan rinner inte alls lika mycket och jag är lite klarare i huvudet idag. Kunde inte somna igår, fick ångest och det kändes som att jag inte kunde andas. Och varje gång jag höll på att somna vaknade jag till igen av att jag slutat andas. Otäckt som fan, men såklart bara psykiskt. Så jag satte på tv:n och somnade med den på, för att sluta tänka på andningen alltså, och det funkade.

Igår var det i alla fall hemskt på jobbet. När jag kom till brommaplan började jag skaka och kände på en gång hur mitt pass skulle gå, och precis så gick det. Feber, hosta, nysningar, huvudvärk och hela köret. Jag vet att jag bara klagar men jag känner att jag måste få  berätta om min traumatiska upplevelse, haha. Jag skulle ha jobbat i dag också men jag sa till dem att det är omöjligt. Om jag vill hinna bli frisk innan skolan så måste jag vara hemma från jobbet. Men det var inga problem så idag ska jag bara ta det lugnt. Men jag skulle bara uppdatera lite. Orkade inte skriva igår, hihih, hörs senare, puss!

Grannarna i grekland

Pernie, jag, Malin, Linnéa, Mattias och Jesper. Resten är inte med


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0