Fullrulle hemma hos mig

P kommer strax hit, vi sover här så hämtar morbror upp oss i natt vid fyra. Just nu håller jag på och torkar kläder, packar och fyller ipoden med mer musik. Känner mig faktiskt inte stressad alls, bara över pengar. Vi har inte med oss överdrivet mycket cash så vi kommer leva lite fattigt. Men sånt är livet. Jag är hellre pank i Grekland, än pank i Sverige!

Har packat med mig för mycket, som vanligt. Kan inte bestämma mig för vilka partyklänningar som ska med så det åker med en del! I natt lägger jag upp en bild på den nya nelly klänningen, den är sjukt snygg! Någon som vet nåt man alltid glömmer att ta med? Jag har till och med tagit med mig en nack-kudde till planet. Ni vet när man alltid somnar med huvudet på sne, trots att man gör allt för att somna rakt fram, men icke. När man vaknar har man likförbannat nackspärr. Det är ju lite pensionärs-varning, men jag kommer sova skönt, och alla kommer vara avundsjuka!


Väskan är snart fullpackad

Favorit bikinin är med

Favorit väskan

Nessesären

Högtalarna åker jag aldrig utan

Och så självklart har jag med mig favo-klackarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0