GANGSTER

Hej bloggen. Har inte orkat skriva nåt i dag för jag har mått piss hela dagen. Vaknade runt två med jordens migrän, så blev sängliggandes ett par timmar. Fick tillslut orken att ta en kort prommenis för att lufta skallen lite, och en glutta bättre blev det faktiskt. Sen har jag bara chillat, käkat och bakat chokladbollar. Åt däremot inga för jag var alldelles för mätt efter maten, yihah!

Nu har jag nyss duschat och sitter och kollar på GANGSTER som går på 4an. Micke P är med och han är så grymt het så jag baaaaah döööör typ. Sätt på 4an nu om ni inte redan sett den, det har jag, men jag ska se den igen. Han är ju med och så är det helt okej bra också. Men nu ska jag kolla vidare, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0