I väntan på Olliz

Hej bloggen. Just nu sitter jag och väntar på att Olivia ska ta sig till vällingby. Vi ska som sagt på 18-års middag/fest hos våran kompis Jessica. Men smart som min blonda vän är, så kollade Olle fel på busstiderna, så hon är försenad, typ en halv timme, haha. För mig spelar det ingen större roll, men det hade vart skönt att dra som planerat. Jag fungerar bäst under tidspress och när jag stressat klart vil jag i väg dit jag ska. Så jag blir väldans rastlös av att sitta och vänta när jag är färdigfixad och klar. Men det finns inget att göra åt den saken så det är ju bara att gilla läget. Sitter också och kollar på vollyboll för damer, vet inte varför. DET ÄR INTE KUL I ALLA FALL!



Your sex is on fire

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0