Jag saknar redan Grekland

Hejhopp! Kom hem för ett tag sen, har knappt vart hemma sen jag landade igår. Ska bli sjukt härligt att sova i sin egen säng. Och jag håller fortfarande på och vänjer av mig vid att köpa vatten i stället för att dricka direkt från kranen, eller att behöva slänga dasspapper i soptunna - blä.

Det är ju lite sugit att komma hem till vårat pissväder, men som man säger - borta bra men hemma bäst. Imorn är det plugg som gäller, antagligen bara några timmar. Sen får vi se vart livet för mig. Kommer antagligen inte orka skriva imorn bitti, eftersom att jag antagligen kommer försova mig, så jag skriver nu i stället.

Annars då - Är ju inte så brun som jag hoppades på, vilket inte är så konstigt kanske när man sover till ett. Men partar man till sex på morgonen så blir man ganska sliten, och jag behöver min sömn för att fungera, haha. Men vi klarade oss ändå. Saknar alla från zakke, inte alla då, men ett par. Riktigt trevligt gäng det där, och bohemerna hade turen att få stanna kvar en vecka till, såå orättvist! Så dem ligger antagligen och steker varje dag medans jag går i skolan och jobbar... Jaja, hoppas ni mår bra, dags att sova. PUSS PÅ ER!


Tredje kvällen; full och glad på väg ut :)
(sjyssta påsar under ögonen också, haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0