Mano

Sitter hemma och har slängt in mina jeansleggins i tummlaren. Har använt dem nästan varje dag den här veckan, för de är så jävla sköna att ha på sig, jobbigt bara när man ska tvätta dem. Jag vill ju att de ska torka snabbt så det blir tummlaren varje gång, haha. Nej, idag blir det nog vanliga jeans, ett par ljusa kanske. Känner nog för det. Vill vara lite casual, är ju inte helt frisk än.

För övrigt sitter jag och känner mig lite deppig idag, utan anledning. Får hoppas att det känns bättre senare. Ska strax hem till bästis ett tag och sen ska jag hem till en killkompis. Sover nog inte hemma idag så får inte glömma att packa ner allt nödvändigt. Fast jag är oftast på "resande" fot så har nästan alltid ett eller två par extra trosor med mig i väskan. Allt för att slippa krångla till det. Jag menar, så länge man har rena trosor så är allt fina fisken!

Btw, blev helt kär i ett par stövlar från dinsko, 599 kr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0