Over and out. dags att draaaaaaa

Sitter hemma hos bästis nu och kollar på linas kvällsbok, haha fyfan va söt den är den här filmen. Speciellt när hon tror att hon är gravid och låtsas vara religös, haha nej jag älskar den. Har pratat med pernies mamma och jag ska antagligen flytta in här ett tag, en månad eller två. Är så trött på att bo hemma nu så jag ska verkligen försöka flytta ut, inte föralltid men som sagt, ett tag. Kommer kännas sjukt bra. Sitter bara och tänker på dessa skitår som vart sen hans fru kom in till vår familj. Hur jag ständigt blev mer och mer utstött av henne och hennes åsikter och attityd. Men istället för att klaga så ska jag göra något åt saken, jag ska fanimej flytta, och det skulle vara såååå skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0