PIC'S

Helgen i Trosa vad helt okej. Lugnt som satan, det finns inte så värst mycket att göra där uppe, nere, åt sidan - vart ligger Trosa egentligen? Vi har sovit, ätit, badat och sånt där. Var ute med båten i skärgården hela dagen och låg på klippor, jag blev bränd som satan så det är clown-näsa på mig, men snart blir det brunt så det är chill ändå.

Just nu håller jag på och tvättar inför resan, vi åker ju som sagt i övermorgon och då måste jag ha allt tvättat och klart. Jag längtar så jävla mycket, ååh vad jag vill utomlands. Det blir sol, party och chill hela veckan lång. Ikväll ska jag fika med två tjejkompisar - cissi och jess. Vi ska mötas upp på 60's vid halv åtta, och sen sover jag hos en kompis i bromma. Imorn blir det fullt upp med packning och sånt där, så vi får se hur det går.


P solar

På väg hem, sååå härligt

BRUN

Trött och osminkad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0