POWER TO THE SKVALLERBLOGGARNA

God morgon alla glada, eller morgon, men god dag. Är som sagt ledig från skolan resten av veckan så jag kunde sova ut imorse och det var otroligt skönt. Just nu sitter jag och läser massa skvallerbloggar, och jag måste bara säga min åsikt. Jag tycker det är så sjukt jävla rätt, men framför allt, KUL att det finns människor som orkar skriva ner tonvis av skvaller om våra stora bloggare. Och det är ännu roligare när de få som faktiskt gillar tex Kissie (av någon konstig anledning), blir sura och skriver kommentarer om att skvallerbloggarna skulle vara avundsjuka på kissie. Men snälla, man märker ju hur hjärntvättade folk blir av hennes jävla blogg. Hun tutar ju i alla att alla som har ett problem med henne, eller vill säga sin åsikt, är avundsjuk på henne och önskar att han/hon vore som henne. Det finns bara två av dessa bloggar som är värda att läsa, och ni kan säkert gissa vilka - Kenza och Blondinbella såklart. De två brudarna gör sig inte till åtlöja varje dag utan har faktiskt vettiga saker att skriva om.

Jag skulle kunna skriva ner så mycket skit om kissie, för jag tycker att hon är sveriges mest blåsta och pinsammaste människa, men jag struntar i det. Därför hejar jag på bloggarna som skriver ner sanningen/skiten om henne och de andra små fjortisarna. Det är så klockrent bara, that's it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0