Sexigt värre polar'n

Hej på er alla muppungar. Har vart superkass på att uppdatera, i know. Men jag har ju en blogg för att jag vill kunna skriva vad jag vill, när jag vill. Och jag har bara inte känt för det lika mycket, NO BIGGIE RIGHT? ;) Blir sjukt irriterad på min bajsdator, den är så full av skit så det tar fan hundra år att ladda upp sidor och allt annat man gör på datorn, åååååååh! Aja, hur som helst, idag var jag i skolan, det var skittråkigt, verkligen, men sånt man måste ta. Min lilla sockerpulla (olivia) var sjuk idag så efter plugget åkte jag och hälsade på henne ett tag, käkade nudlar och snackade skit.

Just nu sitter jag och gluttar på 2 ½ män, typ jordens skönaste program. Fast det är lite sjukt, jag och olle diskuterade om det idag, att charlie, han är ju verkligen inte snygg.. Men i serien, eller ja, alla serier som han är med i så blir han automatiskt lite halvsexig. Kanske för han har en sån "badass" attityd i alla hans program.. Mmm, thinkt about that! Nu ska jag kolla vidare och krypa ner i min nybäddade säng, och sen ska jag somna och sova jätteskönt hela natten. Så vi hörs imorn, puss på er!

Jag och min oliv förra lördagen hemma hos jess


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0