Snart är lyckan här

Ja för imorn ska jag hämta ut min nya mobil, och om några dagar har jag comviq, om inte redan imorn! Och som om inte det var nog så ska jag hämta ut min nya klänning från nelly. Hoppas bara den sitter okej, var slut i min storlek så fick ta en större, hoppas hoppas hoppas! Så ja, lyckan är snart här, haha!

Annars då, idag har jag vart hos en killkompis och sen hos bästis, kändes som att vi inte träffats på jättelänge, fast det var igår. Ja, vi klarar oss inte utan varandra. Vi hade kul i alla fall, som alltid. Mer då, imorn ska jag fika, tisdag träffa en kompis och på onsdag utgång med Olle och kanske Jess. I helgen ska jag till Trosa och förhoppningsvis boka resa, får se hur det blir. Just nu ligger jag förövrigt och lyssnar på Nordman, haha! Puss och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0