Tack för en bra kväll

Heeej bloggen! Kom precis hem från natten, så att säga. Jag gör verkligen mitt  bästa för att stava rätt, hoppas ni ser det. Ikväll var jag ute med Olle, Mattis och Therese. Vi drog till studio och sen vidare til Village. Jag trodde jag skulle dö men sen bytte jag skor. Fy fan det var som att komma till himelen. Ber om ursäkt för dåligt uppdatering idag, det ska bli bättre. GRATTIS TILL SYSTER OCKSÅ SOM FYLLER 16 ÅR IDAG!!!! Idag köpte jag i alla fall en piercing och en ny väska, och sen present till ellis också, så klart! Jag solade också, jag har gett upp så jag ska skaffa en fejk-bränna som alla andra, jaaa för fan! Nu ska jag sova, pusssss på er!!!!

Här är lite bilder från och kvällen, puss



Väskan kommer bild på imorn, GOD NATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0