Turn the lights off

Jag sitter här och har nyss kollat på film, är lite uttråkad men ska försöka sova. Jag har en så sjukligt konstig känsla i hela kroppen, en känsla som jag inte vet vad den står för. Det känns som lycka blandat med allt annat. Jag blir varm i magen, hjärtat, huvudet, ja överallt. Det finns en sak som framkallar den här känslan, en låt som får mig att känna något extremt starkt. En låt som enligt mig är världens bästa låt, och jag vet inte varför. Det bara är något speciellt med den(?)

Imorn ska jag i alla fall till skolan, kommer antagligen ( förhoppningsvis ) inte vara där så länge.. Efter det ska jag möta upp bästis så ska vi käka tillsammans. Det blir antagligen senare eftersom vi ska käka middag, det blir kinamat - MUMS.



DJ JOSE - TURN THE LIGHTS OFF

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0