F.U

God morgon, om man nu kan kalla det så. Har sovit sjukt lite i natt och är fortfarande helt slut. Hade tinitus igår när jag skulle sova så det gick lixom inte, irriterande, javisst! Igår var vi som sagt på Village, det var segt i början men sen kom det igång och då hade vi skitkul. Jag började bråka med en kille som trodde han var jordens härskare, men i morse när jag vaknade kom jag på att jag tror att det var Hugo från den rätte för rosing. Tyckte han såg så jävla bekant ut, men jag kom inte på det just då. Han var i alla fall största tönten.

Har nyss tagit en dusch, och ska snart bege mig mot stan. Ska sätta in pengar och köpa en tröja och lite sånt tjaffs. Åker nog in med bästis och sen ikväll blir det fika med Olle och Matti, och kanske P om hon pallar haka på. Jao men nu vet ni lite grann om min kväll, hoppas ni hade skitkul igår också. Här är lite fler bilder.




puss och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0