Jo men visst sörrö

Har glömt och berätta en sak. Hugo, ni vet från den rätte för rosing, han är jordens största äckel! Minns inte om jag skrev om det förut men hur som helst. Vi satt utanför Village för ett tag sen, runt fyra på morgonen. Vi var irriterade, fulla och trötta. Då ploppar mr. Hugo fram som gubben i lådan från ingenstans, och står och glor av någon konstig anledning. Hur som helst slutade det hela med att jag frågar vad han glor på, eller vad han vill. Han började genast mucka tillbaka på ett väldigt odrägligt sätt och sa väldigt otrevliga saker till oss.

Jag fick det i alla fall bekräftat svart på vitt det jag trodde från början genom tv rutan. Han är största tönten som glider runt och leker ballast på jorden. Åh han trodde han var så kattig med sin tighta tröja och nerkletade hår, haha så jävla patetisk kille. Visst må han se bra ut, men fyfan vilket äckel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0