Zakynthos 09

Ja, grekland var helt underbart. Det var en vecka av FESTANDE, solande, badande och chillande. Vi hamnade på världens gulligaste hotell, mitt i Argassi stad. Vi bodde tillsammans med massa härliga människor och det slutade i stort sätt varje kväll med att vi satt tillsammans allihopp på någons ballkong och snackade skit, drack och njöt av livet.


Jag kom hem i går men jag vill redan tillbaka. Alla var så jävla trevliga och allt var så jävla mysigt överallt. Vi träffade jordens skönaste finnar också, och en av dem såg precis ut som han från High School Musical, haha så jävla ballt. I vårt hotell hade vi också en del små pralliner. Längst ner bodde killarna - pepso,  mattias och jesper (som såg EXAKT ut som bb-anton!), brevid dem bodde pite-brudarna - trevliga brudar det där. Och sen på hörnet bodde Fredde och Jossan - världens gulligaste par. Brevid oss hade vi killgäng no.2 - andreas, gustav och martin, fyllehundar allesammans, haha. Vi hade Kjelle och Yvonne, ett äldre par mitt bland alla ungdomar, så jävla härliga, och så hade vi så klart bohemerna, haha, vi stämplade dem direkt men fyfan vad härliga dem var!

På dagarna låg vi i solen, vid stranden där dom hade pool också. Men jag blev inte så brun som jag hoppats på, kanske för att vi gick upp runt ett varje dag, haha dåligt jag vet! På kvällarna var det middag och sen förkrök hos nån granne eller hos oss, och sen var det utgång till Laganas eller Magic Muschroom. Ja, nu har jag berättat lite om veckan, det skulle ta flera år och skriva ner allt som hänt, men som sagt, jag har haft riktigt jävla kul! Bilder finns i alla fall på facebook, puss!






puss på alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0