061209

Hej på er alla gullungar. Jag mår verkligen fruktansvärt jättepissdåligt idag. Blev utgång med olle igår efter jobbet. Vi skulle till collage men det var jordens kö så vi sket i det och gick till royal, där det var förövrigt var rätt bra drag med mycket gamla människor man kände. Hade jättetrevligt men drack lite föör mycket så jag mådde inge vidare. Jag hoppade över efterfesten på grodan och åkte hemmåt, missade bussen eftersom tuben var försenad (?!?!), men som tur var så träffade jag på bex så jag slaggade hemma hos henne. Vi vaknade runt ett, och beställde hem en familjepizza och 2 liter cola, och låg och kollade på the holiday. Nu ska jag lägga mig i sängen och tycka synd om mig själv, har huvudvärk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0