10?

Good morning. Idag är den sista dagen på 2009, lite sjukt eller hur? Imorn när man vaknar, så är det år 2010. Men jag har tänkt på det där.. Tänk om du gör ett album på fejan till exempel, så döper du det till sommar 10. Det låter ju heeelt fel? Det är så mycket snyggare och roligare att skriva eller säga sommar 09. Visst?! Hur som helst, idag ska jag faktiskt jobba till elva ikväll, som servitris på ett privatfest. Låter sämst jag vet, men vi får gratis dricka, mat och vi får hänga med massa snygga 20+! Det är en stor lägenhet i slussen med utsikt över hela stan, låter helt okej tycker jag. Efter det får vi se vart vi drar, eller om vi stannar kvar. Vem vet? Är inte speciellt taggad på nyår, det är så överskattat och dreggit överallt. Inte ens speciellt roligt. Det är i alla fall jag och bästis som jobbar, så vi är hur som helst tillsammans på nyår. Blir nog tredje eller fjärde året nu som vi firar ihop!

Igår träffade jag min gullunge jess. Vi möttes upp i stan och drog till polhem. Det var helt okej, inte så mycket folk. Men bartendern försökte blåsa mig på pengar.. Som att jag inte kan mina priser lixom? Det gick inge vidare för honom, men jag blev irriterad. Så om ni ska dit, håll utkik på prislistan så att ni inte får betala mer än ni behöver. Sen runt tolv så var det några som hade haft sex på handfatet så det hade pajat, så alla blev utkastade. Segt med tanke på att jag precis hade missat min buss så jag var tvungen att vänta en timme tills nästa, haha. Men men sånt är livet. Nu ska jag noppa brynen, hörs sen puuuussssss!


Gårdagens klädsel. Jeansleggins och tröja från Zara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0