161209

God kväll på er. Jättesämst uppdatering, jag vet. Hade nästan glömt bort att jag har en blogg, haha. Ikväll hämtade vi i alla fall upp syster min som kom från sundsvall. Hennes buss var dock en timme sen typ, så det söööög men det löste sig. Jag, pappa, bror och syster åkte runt i stan och kollade runt, haha. Fick en liten tur runt stockholm. Inte alla dagar man får det bara så där. Fick reda på vad jag fick på svenska media-retorik provet också - VG! Jag hade verkligen räknat med ett fett ig, så jag blev glatt överraskad. Men också lite förvånad över hur jag kunde landa på ett så pass högt betyg, med tanke på vad jag faktiskt kunde inför provet.. Jaja, skitsamma vem bryr sig. Jag sitter just nu och KNARKAR eriks låt från idol. Den är så sjukt jävla bra! Har aldrig gillat någon låt som kommit från idol, men den här är fan underbar. Solade med oliven idag också, blev bränd i fejan så ser lite grann ut som en räka, hon också. Det var typ ett halvår sen jag solade sist, jag tänkte vara dukig och strunta i det, eftersom alla började snacka om hudcancer osv. Men idag insåg jag hur mycket jag saknat att sola. Solade 3-4 ggr i veckan förr, men sen bara la jag av. Men nu ska jag nog börja igen, i alla fall någon gång i veckan. Annars kör jag ju på min lóreal solspray, som funkar väldigt bra, så man slipper vara vampyrvit lixom.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0