2 VECKOR KVAR

Jag önskar mig inte så mycket i år, men dyra saker. Kommer självklart inte få allt, men hoppas på datorn mest, vill verkligen ha en mini dator. Skulle iofs inte banga på en brun goose heller, eller en kamera.. Åh, jag vill ha allt!! Kenza-bagen kommer i alla fall bli perfa för framtida utgångar så den står på önskelistan, samt en ball klänning som jag tror kan bli riktigt snygg om man matchar rätt med brun hy och höga skor. Aah, jag vill ha julafton nu! Längtar tills det är dags att klä granen, alltid lika mysigt med hög julmusik, glögg och en glad familj. Julen är verkligen en tid för dem man älskar. Plus att man får massa klappar, haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0