BAD GIRL

Det är en sån töntig sak egentligen, men jag kan inte låta bli att känna mig väldigt sviken av dig. Visst, vi står inte varandra särskilt nära, men vi är kompisar och det räcker. Kan inte gå in på vad det hela handlar om, men jag behöver bara skriva av mig lite i alla fall. Det känns fel att påstå att du går bakom ryggen på mig, men på ett sätt så gör du faktiskt det. Du har inte sagt det här till mig, inte alls. Och det har faktiskt med mig att göra, för det handlar om en person som funnits och cirkulerat i mitt liv de senaste två åren. Det finns absolut inga kärleksfulla känslor inblandade här, verkligen inte. Detta handlar bara om hur du agerat. Du visste trots allt att det fanns lite där, och allt du hade behövt göra var att snacka med mig. Ställa mig en fråga - "Är det okej?" Och vet du vad jag hade svarat? Jag hade sagt absolut, tack för att du tog upp det med mig innan. Det handlar bara om att jag känner mig nertrampad, och jag hade uppskattat om du hade sagt något. Jag bits inte lixom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0