BIIIIIIIIIITCH

Shulululu! Kom nyss hem från en hemsk liten resa. Stod och väntade på bussen i 40 minuter i morse, verkligen superkul. Sen åkte jag in och mötte upp bästis och köpte skor, jooordens mysigaste shepherd uggs. Mina fötter var isbitar hela tiden, och jag kunde inte byta skor eftersom de nya skulle inpregneras först. Sen mötte jag upp mamma på donken, så käkade vi och pratade om massa grejer, väldigt mysigt. På bussresan hem satt de två tjejer brevid mig som var skitläskiga, typ mördare? Och jag trodde jag skulle dö, jag kände verkligen inte mina fötter, och inte mina ben heller, sjukt! Vår temperaturmätare vid fönstret visar fel, det står 3,4 minus, men sen visade det sig att det var 10 minus ute?! Tyckte det kändes alldeles för kallt för att vara bara tre minus.. Nu sitter jag i alla fall äntligen i värmen igen! Fick en goose jacka av mamma också, en kort röd, men jag vet inte om den är fake eller inte, och inte hon heller. Hon hade köpt den relativt billigt av hennes killes kompis, men man vet ju fan inte. Så min kära kamrat oliven ska få titta på den, hon är expert på sånt där! Nu ska jag vila lite i min varma, stora och mjuka säng! Ikväll blir det film hos en kompis, och utgång imorn med min baby!


899 kr på Scorett


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0