BORED............................

Sitter och glor på 2 ½ män. Är det bara jag eller tröttnar man aldrig på det programmet? Jake alltså, han påminner så mycket om min brorsa i sättet, så jag sitter alltid och asgarvar åt honom. Nu när jag vänt på dygnet så vet jag när alla bra program går på natten. Först scrubs, sen 2 ½ män, how I met you mother och spin city. Nördarnas nörd har koll på tablån. Längtar tills imorn då jag kan köpa mina varma shepherd uggs. Hoppas bara dem finns kvar i butik, annars blir jag ledsen.. Efter stan blir det hem till en vän och käka middag, och sen förhoppningsvis utgång. Kanske blir på lördag istället, får se hur det blir helt enkelt.

Jag är så uttråkad!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0