DAGEN FÖRE DOPPARDAGEN

Jag har nog hamnat i en liten bloggtorka tror jag. Glömmer typ bort att jag ens har en blogg att skriva i, är så fokuserad på annat just nu. Julen tar upp mycket tid, och i mitt fall är det mycket press, från alla håll och kanter. Utmattande! Imorn ska jag in och köpa de sista julklapparna, sola, hinna baka och äta middag med grannarna. Sen ska jag hem till P som är ensam, vi ska fira en mini-jul och dricka glögg, fast vi hatar det mest av allt. Haha, men är det jul.., så är det jul! Nej men är inte julen härlig? Julmusik, julbak, julklappar, julshopping, kärlek, klä granen, älska och känna sig älskad. Jag uppskattar verkligen julen och allt som hör det till, till och med det man inte uppskattar. Typ stressen, kalle anka (som är såååå uttjatat och tråkigt), läskiga släktingar och hela köret. Det är lixom något med hela grejen som gör att man känner sig lite gladare än vanligt. Och i år får vi kanske till och med en vit jul?! Inte för att snö är min grej, men som sagt, är det jul så är det. Nu tänkte jag nog ta och sätta mig och kolla på 2 ½ män och bara ta det lugnt. Imorn blir en lång dag, jag måste ju faktiskt baka chokladbollar och hinna sola! Prioritet nummer ett just nu, haha god natt!


Snö.. NEJ! Saknar sommar och värme!


Kommentarer
Postat av: Tobbe Axelsson

haha läskiga släktingar? Vem? :D

2009-12-25 @ 02:28:40
Postat av: SVAR TOBBE

haha, ja vet inte. alla är läskiga :D

2009-12-27 @ 01:15:37
Postat av: Tobbe

ok haha, fattar inte. men det låter bra! :D

2009-12-27 @ 18:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0