DAGS ATT DRÖMMA

Ojojoj säger jag bara, vilken intressant kväll jag har haft! Nej, nu ljög jag verkligen jättemycket. Jag hade värsta planerna inför kvällen, men det slutade med att jag la mig kl sju. Skulle ha börjat träna idag, på riktigt alltså! Jag och oliven skulle ha sprungit och jag skulle verkligen kämpa, men satans migrän. Och nej, det är ingen undanflykt, jag lovar. Sen skulle jag ha åkt förbi bästis också, men det orkade jag inte heller. Men jag träffar henne imorn så det är lugnt. Jag är ledig från plugget imorn så jag ska ta en riktig sovmorgon, och sen ska jag möta upp henne runt fyra så åker vi och julhandlar. Och på söndag blir det julbak, med pepparkakor, lussebullar och kärleksmums. Haha, ja och vad gäller det sist nämda så bakas det inte för att det är juligt utan för att det är gott! Lite PV-varning på den här helgen med andra ord. Blir ju ingen utgång i alla fall, måste hålla mitt löfte om åtmindstonde två nyktra helger. Lite segt är det ju men det funkar.

Nu har jag precis duschat och tänkte ta kvällsrundan med älsklingen (hunden alltså), sen ska jag spraya mig lite brun. Och sen blir det nog sängen för min del. Är helt slut så tänkte lägga mig och dega framför scrubs om en timme. Behöver ju inte oroa mig för att somna i tid eftersom att somliga är... LEDIGA imorn!


Titta vilken naturlig färg man får utav lóreals solspray


Kommentarer
Postat av: patricia

haha på vilken serie? mammas eller ph?

I mammas valde tim moa, bobby julia och kristian vickan, och i ph så blev de francesca eller hur fan svinet stavas som fick åka hem :p

2009-12-10 @ 23:43:33
URL: http://patriciaphersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0