3 dagar kvar

Hej. Har inte uppdaterat sen i fredags, sämst eller vad? Har vart helt slut. I fredags var det chill hos en vän med film, och sen i lördags var det jobb. Tänkte åka hem efter med mötte upp calle istället. Vi tog några glas och drog vidare. Jag blev som vanligt alldeles för full, så nu ska jag inte dricka förens nyår har jag bestämt. Är så trött på att bli så där, och sen att må så jävla dåligt dagen efter. Igår låg jag i sängen av och till från fyra till tio. Somnade sen vid ett och sov till halv tolv idag. Nu mår jag äntligen som vanligt igen! Ska in till stan med brorsan och köpa en julklapp, och sen ska jag sola, sköööööönt. Hittade en hundring i min väska också, då blev jag jätteglad! Annars har det inte hänt så mycket, har vart helt död. Ikväll ska jag hem till en kompis, och bara ta det lugnt, och sen får jag se vad som händer. Blir ingen utgång i veckan i alla fall, det kan ni skriva upp på en lapp! Haha, ne men nu ska jag sticka iväg, hörs sen, puss!
 


Chris Brown - Drop it low


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0