Vad är grejen lixom?

Jag slutar aldrig förvånas över vad killar är kapabla till. Vilka svin det finns där ute som totalt skiter i vilket. Allt som spelar roll är dem själva och resten är oviktigt. Ja, låter som en feminist nu, men jag menar verkligen inte alla killar, utan menar en viss kille just nu. Han är en riktig tönt som tror att han kan få precis som han vill och när han vill. Kör på du, jag är färdig med dig nu i alla fall och hoppas alla brudar ser vilken fjant du är. Så, nog om det! Bestämde mig idag för att ha en vit månad. Är så trött på fylla och allt som hör till, plus att jag insåg nyss att min bankkonto i stort sett är tomt. Men det är lika bra, man vill ju inte hamna i skiten lixom. Jag vet att jag inte är långt där ifrån så bäst att ta en paus nu. Men jag känner bara ångest, press över massa skit. Pappa vill att jag ska plugga vidare och tjatar och tjatar, och jag orkar inte höra. Jag är så trött på skolan och allt som hör till, jag vill bara slappna av och ta det lugnt ett tag innan jag går i bitar. Antingen jobba heltid eller skola, är det allt som finns? Fyfan ibland känns det meningslöst allting, man förstår inte varför man sliter? Vad går allt ut på egentligen? Deprimerande inlägg, ja det kan man säga. Man ibland blir det bara för jävla mycket! Måste andas och försöka göra nåt bra av det här nu.


Kommentarer
Postat av: JESSICA'

svar: läs min blogg innan du dömmer mig för svaren på såna frågor istället :')

2009-12-07 @ 23:06:47
URL: http://jeessica.webblogg.se/
Postat av: sara

ändå äckligt att hångla med sin syrra

2009-12-07 @ 23:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0