DU ÄR SJUUUUUUUUUUK

God kväll på er alla där ute. Jag kom hem för en timme sen typ, men har suttit och snackat med pappa sen dess. Det är så skönt att vi har börjat prata med varandra, det har vi aldrig gjort förut. Verkligen en lättnad. Har jobbat till nio, vilket var kul som vanligt, alltid så roliga människor på jobbet. Sen åkte jag och mötte pernie och max, vi snackade skit och bara hängde. Har inte träffat maxen på hur länge som helst, så det var kul faktiskt. Sen träffade jag min gamla kompis tobbe, som jag inte heller haft nån kontakt med på jättelänge, så det var mys! Nu tänkte jag strax lägga mig och sussa. Hade så sjuuukt ont i magen hela natten, så jag somnade inte förens åtta imorse, verkligen KUL! Mådde suddär på jobbet med andra ord, höll faktiskt på att somna där ett tag, haha. Imorn blire julbak med bästis och kanske oliven, får se hur det blir.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0