Du har inte en aning

Orkar inte platta håret ikväll. Har duschat nyss och nu har håret torkat. Det är afro lockigt och står åt alla håll och kanter. Fan vad jag hatar mitt hår! Känner mig lite nere idag, vet inte varför. Det finns en i min närhet som ständigt gör mig besviken. Hennes sätt att resonera och hennes likgiltighet. Jag vet inte hur man ska hantera sånt, om det är värt att ens orka bry sig längre? Jag funderar.. Det är bara så logsikt, alla fattar utom du?

Det är så mycket i livet som vi måste tänka på hela tiden. Ingenting är enkelt, ingenting är lätt. Det ska alltid resoneras, reflekteras och diskuteras hela tiden. Varenda liten sak. Ska man äta den här godisen? Är det värt det, jag vill bli smal och blablabla. Jag är precis likadan. Önskar att det vore annorlunda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0