Duktiga tjejen

Denna ständiga skolångest. Jag skulle verkligen behöva plugga men det går inte. Jag har typ fått en sjukdom som gör att man inte kan koncentrara sig. Inte på att plugga i alla fall. Jag tror iofs att jag har damp också, det skulle förklara en del så att säga. Har tvättat hela dagen fan, tillochmed lakan och handdukar. Jag är duktig! Har också "fixat" mig själv, rakat benen, sprayat mig brun, ansiktsmask osv. Det är ju trots allt helg och då måste man ju vara redo för allt, haha! Nej skämtåsido, det är alltid skönt att ta hand om sig själv. Aja, här får ni en bild på favo klädseln just nu. Stor stickad oversize tröja och skinnleggins. Alltid bekvämt men också snyggt!


Trodde det skulle bli ballt med vitt runt, men det ser ju bara skumt ut, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0