FCK M PLS?!

Jag var uppe kvart i sju imorse?! Jag kom upp och åkte till skolan på en fredag. Det hör verkligen till ovanligheterna. Vi har bara en lektion på fredagar som är 08:30-09:30, så man brukar inte vara så taggad lixom. Men vi var ett gäng som kämpade oss dit, så det var rätt mysigt faktiskt. Men belly, vart tog du vägen? "Jag kommer typ tio min sent", jo tjena!

Åkte hem sen, och har slängt in en tvätt i maskin, passar på att tvätta 30 graders kläder nu, blir ju aldrig av annars. Men shit vad jag har tvättat mycket på senaste, haha. Nåt annant som måste tvättas är handdukar, har typ sex stycken som ligger i tvättkorgen. Men det blir aldrig av, man tvättar ju hellre kläder när man har tid eller hur? Tänkte försöka sova lite nu, somnade runt två igår så är ganska trött, fast inte så farligt som det brukar vara. Det är faktiskt ganska mysigt att åka till skolan suddär kring sju, halvåtta. Det är lixom mörkt och bara mysigt när man sitter och halvsover och lyssnar på ipoden. Jag blir så kärleksfull så här kring jul. Vill fixa juligt med julmusik och ljus överallt. Hemmafru-varning eller vad? Haha, älska julen!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0