HELT CP

Hej på er. Har ingen bra dag i dag heller. Känner mig allmänt nere och hade ett bråk med pappa också. Han verkar tro att jag är helt okapabel till att klara någonting själv, och det börjar gå mig på nerverna, med tanke på att jag klarat mig ganska jävla bra själv under mina tidigare år. Ska vara ensam med syskonen här imorn, ska laga mat och se till så att de kommer i väg till skolan, och det är tydligen jordens största och svåraste uppgift enligt far min? Vart var du mina första 10 år undrar jag? Nej usch, ska inte deppa ner er också, haha. Alla har vi ju bra och dåliga perioder, och just nu är jag inne i en svacka. Men det går över snart, hoppas jag. Imorn blir det hur som helst taco-kväll med bästis och syskonen. Jag lääängtar till middagen imorn för att jag ääälskar tacos! Får se om jag klarar av att handla själv, kanske inte fixar det heeelt ensam!? Tur att bästis är med mig i alla fall! Och juste, kul att miss anka ska skiljas, haha hoppas hon blir pank och måste bo på gatan! Skadeglädje är allt jag har just nu, mohehehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0