HELVETE VAD KALLT DET ÄR

Kom hem för ett litet tag sen, och slängde precis in en tvätt i maskin. Har inte tvättat på typ två veckor, har verkligen inte pallat. Det är ju lixom jordens enklaste sak, men det gäller bara att få arslet ur vagnen och göra det, så det blir gjort någon gång. Jaja, nog om tvätt! Imorn är det julavsluting i skolan, skööööööönt! Jullov blir alltså nästa grej. Fast det känns som att vi haft lov i två veckor redan, vi har inte gjort någonting typ. Jordens slappaste skola - von sivers! Annars då.., idag åkte jag, olle och matti in och solade, igen. Nu är mitt fejs ännu rödare, och det bränns och svider. Körde solkanon alldels för länge, med tanke på att jag började bli bränd redan igår. Men men, envis som man är "jag ska bli brun nu!". Nu får jag ta mitt straff, och det är inte särskilt skönt. Efter det blev det en mysig fika på 60's. Det var typ helt tomt på uteserveringen, inte så konstigt kanske. Men vi satt där i alla fall, och efter någon timme var mina fötter helt bortdomnade. Sjukligt kallt har det vart idag alltså, hatar verkligen kyla, vinter och snö!


En drogad olivia? Vad var det i latten egentligen?

Varmt och gott, perfekt så här under bajsvintern!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ASSSÅ DIN JÄVEL PALLA LÄGGA UPP ÅRETS FULASTE BILD, FUCKER DU KOMMER FÅ IGEN!! HÄMDEN ÄR LJUV MOEHEHEHEHHEHEHEHH

2009-12-22 @ 04:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0