Imorgon är det julafton

Hej finaste. Imorn är det julafton!! Vi har precis klätt granen och fikat med pepparkakor och julmusik. JAG ÄLSKAR JULEN! Ikväll ska vi på middag hos grannarna också, och sen ska jag hem till bästis. Senare ikväll blir det till att slå in de sista julklapparna. Jag har faktiskt ingen aning om vad jag kommer att få imorn, verkligen NOLL koll. Jag brukar ändå ha en liten aning, men inte i år.. Haha, hatar att vara så pirrig, som en liten skitunge lixom. Idag då, köpte de sista klapparna, och även ett par glansiga leggins till mig själv. Sedan handlade jag allt som behövdes för bakningen, sjukt jobbigt att konka på det hem vill jag lova. Mötte också upp bästis i bromma, men vi lyssnade på varsin ipod hela vägen hem, haha kul vi har. Nej men vi var helt slut. Jag hade vart i stan och gått upp tidigt, och hon hade jobbat. Undrar vem som hade det värst? Och sen ska jag i väg om en kvart, och jag är inte hungrig.. Tänk om det blir nåt jättegott, då vill man ju äta lixom, men om det blir äckligt, då är jag ju redan mätt, och då är ju det bra. Hmm, krångligt det blev nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0