JAG HATAR SNÖ OCH SL

Idag har vart den värsta dagen i mitt liv, när det gäller kollektivtrafiken. Bussen var försenad när vi skulle till skolan, och det tog dubbelt så långt tid att komma till skolan, sen var det snöstorm när vi skulle gå utomhus, och sen gick det ingen trafik hem överhuvudtaget! Vi fick åka till matti, sitta där ett tag och sen hälsade jag på mamma. Var i bromma igen runt fyra, och då kom det en buss. Snacka om tur jag hade! Hoppade på, satt där i hundra år på grund av snö, halka och köer, och sen när jag väl kommer till ön, så går jag av för tidigt (?), och måste gå typ en kilometer i snöstorm! Jag ville dö dö dö, det var det värsta! Var helt slut när jag kom hem till bästis så jag deckade hemma hos henne en timme, och nu kan jag inte somna. Så, det har vart en jävligt jobbig dag att vara ute och åka kollektivt, hoppas det är bättre imorn. För då ska jag till stan och köpa julklapp till bror och vinterskor till mig själv. Mina fötter har vart isbitar idag och igår, har gått runt i vårstövlar. Måste också tipsa om jordens bästa schampo och balsam, nämligen fråm tresémme. De är jättebra för håret, och man slipper tvätta håret så ofta för det håller sig rent och fräsch och blir inte fettigt ens efter två dagar. Verkligen skitbra, köp nu!


Jay Z - Big pimpin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0