JULEN ÄR ÖVER

Heej på er. Nu är julafton över, lite skönt men lite tråkigt. Skulle firat hos mamma först, men det sket sig så det blev inget, så jag vet fortfarande inte vad jag kommer att få av henne. Annars fick jag en kamera, kenza-väskan, parfrym, pengar, en fön, strumpor (?), godis och hmm.., känns som att jag glömt nåt. Aja, allt är som sagt inte över så vi får se vad som komma skall. Jag är nöjd och glad och fortfarande lika kär i julen. Min lilla älsklingshund har ätit sig så proppmätt att han bara somnar. Och jag känner mig ungefär likadan. En helt okej jul har det vart i alla fall. Imorn ska jag på bio samt äta lunch, och sen ska jag hem till en vän och ta det lugnt. Om det inte blir utgång förstås, haha. Men antagligen inte.

Hade lite kul med kameran, hihih.



Hoppas ni hade en fin jul


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0