JULHANDLING PÅ G

Hej på er alla fina. Jag hade planerat att gå upp runt tolv idag, men när jag vaknade och kollade på klockan var den 13:27. Planen gick inge vidare. Det var bara bums upp och ut med hunden och sen äta frulle. Nu har jag precis plattat håret och smörjt in ansiktet med basiron (som motverkar framtida finnar), och jag känner mig ganska stressad. Ska möta bästis på bussen om en timme och jag har inte sminkat mig eller klätt på mig än! Vi ska som sagt julhandla, ja eller, hon ska. Jag är redan klar, har bara en klapp kvar. Men hon ska nog handla till hela släkten så det lär ju ta ett tag. Efter det ska jag hem till en killkompis och chilla. Blir ingen utgång ikväll, eller imorn, eller nästa helg heller. Jag är redan uttråkad. Speciellt när mina favisar från jobbet frågade om jag ville med ut ikväll och jag inte kan hänga med.. Meeeen skitsamma, jag ska ha en jättemysig kväll ändå! Nu måste jag skölja ansiktet och sminka mig, vi hörs ikväll. Hoppas ni får en fin fredag och kolla in årets fjortisbild där nere, haha! Puss på er!


Dead prez - Hip hop


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0