LISTA

Klädsel
Vad har du på dig idag:
Mörkblåa jeans och en svart spetströja
Vad använder du just nu för skor: Shephard tofflor
Favoritfärg på kläder: Svart

Senaste person som
Sov i din säng:
Pernie
Du pratade med: Kb
Du delade en drink med: Kb
Du gick på bio med: P
Du gick på stan med: P
Skällde på dig: Pappa

Senaste
Låt du hörde:
Suga Suga
Film du såg: New Moon
Mat du åt: Kött med pommes
Kram: P
Puss: Kb, haha
Fest: Utgång förra helgen
Känslan: Uttråkad
Ilska: Vet ej
Resa: När jag åkte hem
Glädje: Igår på bion, EDWARD
Dröm: Att en massa folk var nakna, minns inte vilka dock
Boken du läste: Jag, läsa????
Personen du träffade: Simon
Personen du pratade i telefon med: P
Personen du fick sms av: Hawrish
Gången du åt en 7-eleven korv: Förra onsdagen 3 på natten
Gången du var utomhus: 10 min sen
Gången du sov: Vid sex idag
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Länge sen
Saken du köpte:
Cigg

Om dig

Namn: Sara
Ålder: 18
Smeknamn: Har nog inget, förutom arab som olle kallar mig, haha (internt)
Syskon: Flera
Sysselsättning: Plugg, jobb och fest
Bra egenskaper: Social och utåtriktad
Dåliga egenskaper: Dominant, ego och lätt irriterad
Linje/klass: Sam/Sam
Hårfärg: Mörk som satan
Ögonfärg: Grön/gråa
Skostorlek: 36/37
Musiksmak: Allt som får mig att må bra!

Jag snodde listan av patten som snodde den av felix. It goes around, lättfotad lista!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0