LUSSEBULLE

Nu har jag precis duschat och sprayat mig liiite brunare. Sitter och snackar med niklas från jobbet, som precis har slutat. Det suger, supermysig kille. Singel också, om någon är intresserad? Hur som helst, sitter och kollar på reprisen av mitt favo-program - GRANNFEJDEN, fast dem har uppehåll nu till vår.. Verkligen sorgligt. Lyxfällan också. P tycker jag har pensionärssmak när det gäller tv program, och det kanske stämmer, haha. Baket gick i alla fall bra idag, fast det var mest p's mamma som fick baka, haha. Vi satt och lyssnade på michael jackson hela tiden, och dansade och gud vet vad. Det var en mysig kväll hur som helst som resulterade i goda, onyttiga saker.. Men kom igen, det är ju juletider nu!


Smet

Brända lussebullar (pernie är sämst)

Vi spelade MJ

KÄRLEKSMUMS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0