MÅNDAG? NEJ TORSDAG!

Hej på er alla sköna. Kom nyss hem från skolan, hade redovisning. Det gick faktiskt mycket bättre än förväntat för min del, men inte för calle, haha. Har chillat runt och haft möte med handledaren och nu kom jag hem. Jag är heeelt slut! Det känns som att det är måndag, bara då jag är så här trött. Jag och p kunde inte sluta flamsa igår så klockan hann bli mycket innan jag somnade. Hon somnar ju på direkten så för henne var det inga problem, men jag tror jag slockade runt fem någongång, och sen upp vid åtta. Vår städare skulle ha kommit prick åtta, men nej nej, hon valsar in kl kvart över nio. Jag gick upp helt i onödan! Jaja sånt är livet, jag såg det posetivt eftersom jag hann göra allt jag ville, kolla tv, äta frulle och bara inte stressa, love it. Nu tänkte jag faktiskt ta en liten tupplur, för jag kanske ska ut och springa med oliven sen, får se hur det blir. Jag menar, det regnar ju ute? Hörs sen, puss!

Dagens


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0