NU JÄVLARRRRRRRRRR

Jag har aldrig riktigt tagit det här med nyårslöften speciellt seriöst. Men jag funtar på om jag kanske ska göra ett försök här nu efter nyår. Det finns många saker som jag måste ändra på, herregud. Jag kommer knappt ha tid! Det är bara så svårt, och ingen verkar ju ändå lyckas med sina nyårslöften, haha. Är det bara en trend kanske, att man måste ha ett nyårslöfte för det låter så bra? Fast egentligen så vet man att man skiter i vilket. Här är i alla fall mina saker som jag skulle behöva lyckas med

Sluta dricka coca cola som om det vore vatten
Sluta röka helt
Sluta använda nässpray
Börja träna och gå ner 10 kg
Börja äta nyttigt

Låter det som en bra lista? Absolut! Men om jag kommer lyckas, det är en annan femma. Jag måste verkligen sluta med cola och börja träna i alla fall, det ska jag verkligen göra också! Vi får se hur det går med resten, haha. Lite kul att min lista är så lång. Brukar man inte ha typ en sak som man ska göra?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0