Sad

Jag förstår inte vad som händer med mig. Mitt humör går upp och ner hela tiden, och ibland vaknar jag upp och är ledsen, utan anledning. Det är så mycket som händer just nu och allt jag vill göra är att festa. Hatar mig själv när jag börjar hålla på såhär. Jag måste hålla mig i skinnet, annars kan det gå hur som helst. Men jag orkar inte bry mig just nu. Jag vill bara ut och ha kul med dem jag har roligast med.

Drömmer så konstiga saker varje natt, men jag minns aldrig vad. Jag vaknar bara med en obehaglig känsla, eftersom jag vet att jag drömt något äckligt. Folk säger att drömmar inte behöver betyda något alla gånger, men nu gör dem det. Det känns som att dem försöker sända ett budskap till mig. Typ du måste göra det här för att bli glad. Låter skittöntigt, och är säkert det också. Men drömmer är fan läskiga!


Kommentarer
Postat av: patricia

Jag är också ledsen helt utan anledning :( jo kommer nog till på måndag :) pusss <3<3<3

2009-12-03 @ 14:06:25
URL: http://patriciaphersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0