SHAITE

Har kollat klart på gre's nu, men missade slutet för att kb ringde, vad hände?! Han ringde och störde mig mitt i allt men han var så rolig så jag kunde inte lägga på. Jag bestämde att vi ska ut i helgen och sen att vi ska på kryssning snart, han blir taggad snart ska ni se! Haha! Nu har jag garvat så mycket i nästan en halvtimme så nu är jag jättepigg och vill göra något. Blev jätte festsugen helt plötsligt, vill dra ut och dansa!

Snart fyller min älskade bästis 18 också, då kommer det bli åka av! Hon är ju ett halvår yngre än mig, född i januari 1992, så hon är med andra ord liiite efter. Men vi ska nog hinna ut och röja lite iaf innan jag tröttnat på krogen helt. Kb blir ju 20 om en månad så det lär ju bli att man börjar hänger där istället, haha. Gud vad jag babblar, hinner knappt med själv. Är så hög på livet just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0