SPETS

Hej på er allesammans! Idag var det ju sjukt kallt ute?! Jag frös fan ihjäl mig hela tiden, stackars mig.. Vi jobbade med projektet idag och kom fram till att våran ursprungliga idé sög, vi kom verkligen ingenstans och det blev frunstrarande tillslut. Nu ska vi istället härma förra årets 3:or och göra ett expriment, om hur länge man kan vara vaken och hur man mår osv. Vi ska dessutom filma allting och göra det till en dokumänter. KUL! Ska bli väldigt intressant och se hur länge man orkar vara vaken.

Efter plugget mötte jag upp brorsan så åkte vi till solna och julhandlade lite. Nästan alla klappar är klara nu tror jag, skönt! Har bara några kvar till vänner att införskaffa. Kom hem för ett tag sen och nu sitter jag och kollar på grey's, så måste kolla vidare! Köpte föressten en spetströja på gina idag, börjar verkligen tycka om dem så var tvungen att ha en jag också, haha. 199 kr, ekonomsikt så här runt juletider!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0