Tick tack

Hade en sjuk dröm inatt. Jag var i Kina med pappa och bror, men jag hade vart där förut, eftersom att vi åt på samma resturang som vi hade gjort sist vi var där. Jag blev irriterad eftersom pappa inte ville testa nån nytt ställe. När vi var precis utanför såg jag ett H&M stånd som sålde gladiator skor, som gick ända upp i ankeln. Jag har alltid tyckt att de är skitfula men nu gillade jag dem. Jag köpte inga hur som helst. Sedan började jag och pappa bråka, eftersom han alltid var så elak mot mig. Jag kände mig typ som askungen, bara i vägen och ogillad, av min egen familj. Det var sjukt på ett läskigt sätt. Glad att det bara var en dröm.

Har inte mått nå vidare de senaste dagarna, och har därför inte uppdaterat. Nu skrev jag i alla fall nyss ett mejl till nelly, eftersom jag inte fått mina saker som jag beställt. De står att dem är levererade, men nej? Jag har beställt en klänning till nyår (om jag nu hinner få den), och en svart, stickad kofta. Aja, får hoppas på det bästa! I söndags var vi inne i stan och shoppade, men det blev inte så värst mycket för min del. Blev en tröja, en klänning, läppstift, mascara, en kofta och ett armband. Varav två saker var på rea. Så det blev inget direkt fyndande om man säger så. Men jag kom på en sak, busskortet slutar ju gälla på fredag, hur fasiken gör man då? Vi fick ju inget nytt av skolan!! Jag klarar mig inte utan busskort en helt vecka, det är omöjligt! Någon som har tips? Nu ska jag fixa i ordning lite, ska sticka i väg och sola snart, skööööönt!



Cubus

Zara

Gina

Gina

Rosa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0